1_Random.jpg

Bankgiro 5167-2988

Orgnr 813600-2873

Driftens öppethållande

Driften håller öppet, helgfria tisdagar mellan kl 17:30-19:00. Telefon 08-767 99 86

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du hittar svar på de flesta frågor här på vår hemsida.

Övriga frågor besvaras via mail till  Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.eller direkt till funktionärsadresserna nedan.

Email adresser:
OBS: Ange alltid Ditt medlemsnummer vid korrespondans med klubben

krister3                calle                Ellerth 1 new
Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.            Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.            Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Per Drougge
             Calle Eriksson              Vakant / tf Ellerth Persson
Frågor om sommarplatser,
bryggor och båtkön
             Frågor om vinterplatser,
             varvsplan
             Klubbaktiviteter, hyra av
             klubbhuset

ankare             ankare                 Micke

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.          Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.             Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Vakant            Vakant / Tf Cathrine Sköld                Michael Eklund
Frågor om arbetsplikt            Frågor om vaktbokningen                Frågor om borsttvätten

IMG 1803
           Övriga frågor till styrelse o drift